Thursday, August 14, 2008

How my father meet my mom..


Kamurang tau ka camana parents kamu berjumpa? Aku tau camana parents aku berkenalan. Aku ingat lagi ni si dang dan si yah punya angkara la aku kena rotan arwah mama pasal disuruh menanya soalan begini " mak.. dulu2 mama sama bapa bercinta, bapa main gitar di siring sungai ka?" Adei.. sengaja jak dia orang ni mo menganiaya ni...

Anyway kalau ikut arwah bapa (arwah mama tidak mau cakap, walaupun berabis aku tanya dia pura2 nda dengar terus jalan pi nobunsut), arwah bapaku bilang masa tu masa perang Jepun, dia sama kawannya arwah Tun Mustapa tu berlari di kejar tentera Jepun. Sampai satu masa dorang berpisah, tapi arwah bapa ku ni lari punya lari punya lari habis calar2 badan dia kena duri (maklumlah dulu2 masih hutan lagi ni..) sampai lama2 dia jatuh pengsan. Bila dia sedar arwah mama ku la yang sedang merawatnya. Apalagi terpikat la bapa, hehehe... tapi arwah bapa ku bilang arwah mama ku ni bukan main lagi jual mahalnya, garang pula tu. Mula2 tu nda kunun dia dilayan. Hehehehe...

Hmm.. kalau sesiapa ada gambar yang kualitinya lebih baik boleh tolong postkan gambar ka? Gelap betul gambar yang ada sama ku ni..

No comments:

Antara Komen Kamu...

About This Blog

  © Blogger template 'Isfahan' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP